Foto´s - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Samaipata, Bolivia van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 Juni 2010 | Bolivia, Samaipata

Voor iedereen die geinteresseerd is:

Als het goed is vinden jullie hier een deel van de foto´s die we tot nu toe hebben gemaakt:

• 28 Juni 2010 - 07:51

Mama:

Leuk om nu al foto's te kunnen zien. By the way, de kever lijkt me een mini-exemplaar......?

• 28 Juni 2010 - 18:04

Papa:

Weer een leuk verhaal en mooie foto's. Ik kan aan de foto's zien dat je erg aan het genieten bent.
    Die foto's van jullie beiden zijn zeker met de zelfontspanner gemaakt of zijn ze door een aardige boliviaan gemaakt?
    Heb je het voetballen nog gezien? Je moest dan wel vroeg opstaan. Maar ja, voetbal bij 't ontbijt is weer eens wat anders.
    Op naar de kwart finale a.s. vrijdag!
    Veel plezier en groeten aan Soof.

• 28 Juni 2010 - 20:05

Deborah:

Gaaf Kirst, die foto's, wat een enorme tegenstellingen, glanzende gebouwen en hele eenvoudige wegen & huisjes. Geinige text op de chips "keep away from potato thieves & smelly socks!". zal je hier niet zo snel zien.
    Liefs

• 28 Juni 2010 - 20:10

Henriette De Wilde:

Wat leuk om alles zo een beetje mee te beleven. Je moet Sofie er toch maar toe dwingen ook een weblog te starten. Kunnen we zien hoe verschillend jullie dingen beleven en natuurlijk de kleine ergernisjes van zo'n reis.Veel plezier en groeten van ons allemaal

• 29 Juni 2010 - 10:41

Fat Bird:

Mooie foto's!!! Dat auto'tje vindik leuk. Neem hem mee naar ned!

• 30 Juni 2010 - 19:50

Mirjam:

Ik liep een aantal berichten achter door .....weet eigenlijk niet waardoor? Nachtdienst, buiten zitten dagelijkse beslommeringe enfin..nu ben ik bij.
    Leuk weer te lezen wat je allemaal weer meemaakt.
    Blijf ondernemend en voorzichtig en genieten.
    Groetjes van ons.

• 06 Juli 2010 - 07:27

Yeshe:

Meiden, wat een prachtige foto's! Maar die foto van die spin... Ben echt niet bang voor spinnen, maar deze valt toch echt in de categorie 'minder fijn'. Ben benieuwd naar de avondturen die nog komen ;)
    Liefs en heel veel plezier!