FINAL COUNTDOWN HAS BEGUN! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu FINAL COUNTDOWN HAS BEGUN! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu

FINAL COUNTDOWN HAS BEGUN!

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 December 2016 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal,

Ik las net mijn laatste blog van mijn reis naar Bolivia en Peru terug en de laatste zin luidde:
“Zes weken is eigenlijk gewoon helemaal niks.. Misschien moet ik overwegen de volgende keer maar gewoon 6 maanden weg te gaan?”

Het heeft “even” geduurd, maar het bleek een vooruitziende blik… Het zijn weliswaar geen 6 maanden, maar 2 januari vertrek ik toch echt voor 4 maanden naar Zuidoost-Azië. Zoals de meesten van jullie weten wordt aan dit plan al anderhalf jaar gewerkt, maar nu wordt het toch wel “echt”… De afgelopen weken zit er een soort permanente kriebel in mijn buik, slapen is ook al een aantal weken niet meer wat het geweest is en de stapel in de hoek van mijn kamer met “spullen die handig zijn om mee te nemen” groeit…

Vandaag is mijn laatste werkdag en as we speak zit ik te wachten tot ook mijn collega’s klaar zijn met werken, zodat we deze werkdag met een borrel kunnen afsluiten (zoals ware verslavingszorgprofessionals dat doen… ;) ). Uiteraard heb ik (voor het geval “de baas” meeleest.. :p ) mijn werkzaamheden op dit moment allemaal al afgerond en alles keurig overgedragen; zoals het een ware controlfreak betaamt :).

Er treden nu nog 10 dagen aan van kerst en oud en nieuw vieren met mijn familie, nog wat laatste borrels met vrienden en het “vakantie-proof” maken van mijn huis. Gelukkig genoeg afleiding van de spanning die ik toch wel voel.

Ik stort me er 2 januari maar gewoon in….:


SOUTHEAST ASIA, HERE I COME!

  • 23 December 2016 - 23:09

    Paul:

    Hi Kirsten.

    Maak er een fantastische reis van, en.....
    Laat ons meegenieten!

  • 23 December 2016 - 23:26

    Anja:

    Ik kijk uit naar de verhalen over alle ervaringen die je gaat beleven. Ik word jouw trouwste fan

  • 30 December 2016 - 19:55

    Inez:

    Ik ga alles volgen! Super spannend. Pas goed op jezelf. Het wordt fantastisch:-).

    Liefs Inez

  • 31 December 2016 - 16:23

    Deborah:

    Hi Kirst, nog een paar nachtjes slapen, ga genieten! Ik kijk uit naar je verhalen.
    liefs, Deborah

  • 03 Januari 2017 - 14:27

    Juliana:

    Hoi Kirs,
    Ik vandaag op kantoor, jij intussen al in Zuidoost Azie goed geland hoop ik. Maar er een onvergetelijke reis van. Veel plezier!
    Liefs, Juliana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 124392

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 02 Mei 2017

Zuidoost-Azië 2017

23 Juni 2010 - 05 Augustus 2010

Bolivia/Peru 2010

12 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

Tibet/Nepal 2009

Landen bezocht: