Op naar Bolivia en Peru - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu Op naar Bolivia en Peru - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kirsten Wit - WaarBenJij.nu

Op naar Bolivia en Peru

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

06 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Ik heb de reiskriebels weer te pakken! 23 juni vertrek ik weer naar één of ander apenland (zoals mijn tante het liefdevol noemt....); dit keer worden het Bolivia en Peru! Gelukkig ga ik wederom niet alleen; dit keer gaat mijn vriendinnetje Sofie met me mee.

Om ons beider thuisfronten gerust te kunnen stellen, heb ik dit weblog maar weer tot leven geroepen. Ik heb gewoon mijn hele adresboek toegevoegd aan de mailinglist, maar mocht je vorig jaar een beetje bang zijn geworden van mijn lange verhalen, dan kan je je heel makkelijk weer uitschrijven :) .

Het globale reisplan is als volgt: 23 juni vliegen we naar Santa Cruz in Bolivia. De bedoeling is om dan via Samaipata naar Sucre te gaan. Dan door naar Potosi en Uyuni. Vervolgens naar La Paz, de jungle in Rurrenabaque en naar Copacabana bij het Titicacameer en daarna naar Peru! Daar zullen we via Puno naar Cuzco gaan, vanwaar we het wereldberoemde Machu Picchu gaan bezoeken. Daarna naar Paracas, Huacachina en naar Lima. En 5 augustus worden jullie om 8 uur 's ochtends op Brussel Airport verwacht om ons weer welkom te heten (maar dat mag ook wel een aantal uur/dagen later ;) ).

Ik kan in ieder geval niet wachten om in mijn thermo-ondergoed over de zoutvlakten te huppelen, vis te eten uit het Titicacameer, met open mond te kijken naar Machu Picchu en natuurlijk om alle boze seriemoordenaars en verkrachters van me af te slaan (maak je maar geen zorgen mam!)!

Ik hoop natuurlijk weer op net zoveel lieve en bemoedigende reacties als vorig jaar!

Liefs,
Kirsten

  • 06 Juni 2010 - 19:50

    Mama:

    Fijn hoor Kirst, gelijk in het eerste berichtje het al over seriemoordenaars en verkrachters hebben! Bezorgd blijf je als moeder nu eenmaal, dat gaat niet over. Wie weet gaan we er aan wennen. Het is tenslotte al de tweede keer dat je nu zo'n verre trip gaat maken.

  • 06 Juni 2010 - 20:32

    Michel:

    nou kirst zo te lezen ga je weer een mooi avontuur te gemoed ik zou er maar weer van ge nieten ik zie nu alweer uit naar je verhalen goede reis

  • 07 Juni 2010 - 09:46

    Marike:

    Hey Soof en Kirsten! Kan niet wachten op al julie mooie verhalen! Alvast het allerbeste gewenst! X

  • 07 Juni 2010 - 19:01

    Deborah:

    hmmm, mijn lieve nicht en haar reisplannen. Fijn dat je ons weer op de hoogte gaat houden dmv je blog, we zijn weer heel benieuwd. Veel plezier alvast. Dikke kus!

  • 07 Juni 2010 - 19:56

    Wouter:

    Hoi Kirst,
    Leuk weer via jouw mailings op de hoogte te blijven! Gelukkig heb je je moeder gelijk weer gerust kunnen stellen....(?). Goed te weten dat Peru Joran vd S inmidddels veilig opgeborgen heeft. Een rotte appel minder, maar blijf toch maar alert!
    We zullen de grote BosAtlas er weer naast leggen, en komen in Augustus de live-verslagen wel weer horen.
    Veel voorpret nog!

  • 08 Juni 2010 - 11:14

    Paul:

    Ik kijk nu al uit naar de foto's van jou in thermo-ondergoed! Hou op die momenten dan wel de verkrachters extra op afstand!

    Enjoy!

  • 16 Juni 2010 - 16:52

    Marjolijn:

    AAAHHHHH!!! Zo gaaf dat je naar Bolivia en peru gaat! Jammer dat we er niet tegelijk zijn, ik ben ook heel bedreven in het bestrijden van de Zuid-Amerikaanse crime! Ik hou je blog in de gaten. Heel veel plezier, maar dat heb je sowieso, want het is daar ZOOO VET!

    Liefs!

  • 19 Juni 2010 - 19:50

    Manon:

    Hoi lelike natnek!
    Ik wens je heel veel plezier! Als je maar zorgt dat je op tijd terug bent om mij uit te zwaaien.
    Groetjes aan Joran
    X je zusje

  • 22 Juni 2010 - 15:59

    Renée:

    Ha Kirsten (& friend,

    Nog net op de valreep.........EEN HELE FIJNE REIS TOEGEWENST!!!!

    Renée

  • 23 Juni 2010 - 19:14

    Deborah:

    Hoi Kirst, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Nu kan je weer beginnen aan een nieuw avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 124380

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 02 Mei 2017

Zuidoost-Azië 2017

23 Juni 2010 - 05 Augustus 2010

Bolivia/Peru 2010

12 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

Tibet/Nepal 2009

Landen bezocht: